📦 Doprava a dárek zdarma již při každém nákupu nad 990 Kč 🎁

Obchodní podmínky

Obchodní jméno:   Keramika KUBO, s.r.o.

Ulice a číslo: Vojtaššákova 592

PSČ a Město: 027 44 Tvrdošín

IČO: 36390968

DIČ: 2020129474

IČ DPH : SK2020129474


Zápis v rejstříku Obchodním rejstříku Okresního soudu Žilina, oddíl Sro, ve vložce číslo 12110/L


Bankovní spojení:

SLSP Tvrdošín

č.ú.: SK50 0900 0000 0003 2112 9534


Telefón/Mobil: 0910488250

E-mail: daniela@keramikakubo.sk


Příjem objednávek přes e-shop:nonstop


Provozní doba:


Pondělí až Pátek od 7.00 do 15.00 hodin.


Odpovědný vedoucí: Ján Šlapák


provoz:


Obchodní jméno : Keramika KUBO, s.r.o.


Vojtaššákova 592


027 44 Tvrdošín


Orgán dozoru:


Inspektorát Slovenské obchodní inspekce se sídlem v Žilině pro Žilinský kraj


Predmestská 71, P. O. BOX B-99


011 79  Žilina 1


tel.: 041/7632 130


e-mail: za@soi.sk


Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu (e-shopu)


Článek I.

Vymezení pojmů


Provozovatelem internetové stránky (e-shopu) je Keramika KUBO, s.r.o. se sídlem Vojtaššákova 592, 027 44 Tvrdošín.

Prodávajícím je Keramika KUBO, s.r.o., se sídlem Vojtaššákova 592, 027 44 Tvrdošín.

Dodavatelem zboží a služeb nabízených v e-shopu www.tradicnedarceky.sk je Keramika KUBO, s.r.o. se sídlem Vojtaššákova 592, 027 44 Tvrdošín

Kupujícím je každý návštěvník e-shopu, který prostřednictvím e-shopu vytvořil závaznou objednávku. Pro účely zákona, zejména zákona 102/2014 Sb. se spotřebitelem rozumí fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.

E-shopem je počítačový systém umístěný v síti internet s veřejným přístupem, který umožňuje objednávání zboží a služeb na dálku prostřednictvím elektronického zařízení.

Zbožím nebo službou jsou všechny produkty zveřejněny na stránkách e-shopu, které lze objednat (mají uvedenou cenu a tato ne nulová).

Kupující plně uznává elektronickou komunikaci, především prostřednictvím e-shopu, e-mailové komunikace i telefonické komunikace, pokud je nesporné, že prodávající komunikuje s kupujícím nebo jím oprávněnou osobou.

Na vztah mezi prodávajícím a kupujícím, který vznikl jinak než prostřednictvím elektronických zařízení na dálku a nejedná se o vztah mezi poskytovatelem služeb informační společnosti a příjemcem služeb informační společnosti, se tyto všeobecné obchodní podmínky uplatní pouze v nezbytném rozsahu, který odpovídá právním předpisům a logickému uspořádání věci , pokud mezi nimi nebylo dohodnuto jinak.

Žádost o rezervaci představuje právně nezávazné a časově omezené vyhrazení si určitého dostupného zboží (tj. které je „skladem“) z aktuální nabídky prodávajícího zveřejněné na stránkách jeho e-shopu, s možností převzetí a platby výlučně osobně na výdejním místě, u kterého nedochází k objednávce a kupující se tím ani jinak nezavazuje koupit si nebo převzít rezervované zboží a to v případě, že jako způsob dopravy zvolí „osobně na prodejně – rezervace zboží“. Žádost o rezervaci lze provést i opakovaně. Prodávající bezúplatně a po omezenou dobu takto rezervované zboží pro kupujícího na prodejním místě podrží, aniž by žádost o rezervaci akceptoval (nedochází tak k sjednávání, ani k uzavření obchodu), čímž kupujícímu poskytuje možnost zvážit koupi rezervovaného zboží. Kupující je oprávněn žádost o rezervaci kdykoli zrušit. Prodávající je oprávněn žádost o rezervaci zrušit, není-li schopen zajistit nebo podržet na prodejním místě kupujícím rezervované zboží. K zániku rezervace dochází automaticky, marným uplynutím doby rezervace. Celý obchod (včetně provedení právně závazného návrhu na koupi rezervovaného zboží kupujícím, jeho akceptace prodávajícím, zaplacení a převzetí rezervovaného zboží) se uskutečňuje výlučně osobně, na prodejním místě (v tzv. „kamenné prodejně“). Na obchod, jehož podkladem byla žádost o rezervaci, se tyto obchodní podmínky nevztahují, protože ten se uskutečňuje osobně na prodejním místě.

Článek II.

Cena


Všechny uváděné ceny u zboží a službách jsou konečné.

Prodávající je vázán cenou uvedenou na stránce e-shopu v momentě provedení nákupu.

Ceny nabízeného sortimentu v e-shopu mohou být odlišné od cen sortimentu na prodejním místě prodávajícího.


Článek III. 

Objednávka


Objednávka vzniká potvrzením procesu objednávání v e-shopu výběrem zboží nebo služeb kupujícím včetně kompletního vyplnění objednávkového formuláře a jeho odeslání prodávajícímu. Pro správné a řádné vyřízení objednávky je třeba vyplnit požadované údaje v objednávce a zvolit si možnosti dopravy a platby za objednané zboží nebo služby.

Kupující zasláním objednávky souhlasí s cenou objednaného zboží a služeb. Objednávka se jejím odesláním stává pro kupujícího závaznou, tedy je návrhem na uzavření kupní smlouvy s prodávajícím.

Kupujícímu je po odeslání objednávky v e-shopu automaticky generován a odeslán informační e-mail o tom, že prodávajícímu byla e-shopem doručena objednávka kupujícího ke zpracování. Tento e-mail není potvrzením zboží ve smyslu ods. 5. tohoto článku.

V případě, že je kupující vyzván k úhradě zálohy resp. zálohové platby nebo si zvolí platbu převodem na účet, tedy jakýkoli jiný způsob platby, při kterém poukazuje peněžní prostředky před dodáním zboží nebo poskytnutím služby, je povinen tuto platbu uskutečnit ve lhůtě stanovené dodavatelem. V případě, že v uvedené době splatnosti nebude připsána úhrada na účet dodavatele, prodávající může takovou objednávku stornovat pro nesplnění povinností kupujícího uhradit zálohu nebo neuhrazení platby předem.

Potvrzením objednávky ze strany prodávajícího vzniká kupní smlouva, kterou lze měnit nebo doplňovat jen na základě vzájemné dohody mezi kupujícím a prodávajícím pokud zákon nebo jiný právní předpis nestanoví jinak. Potvrzením objednávky ze strany prodávajícího je elektronická zpráva prodávajícího odeslána na e-mailovou adresu kupujícího nebo krátká textová zpráva odeslaná na mobilní telefonní číslo kupujícího, které kupující uvedl v jeho objednávce s informací v jakém rozsahu je akceptace objednávky kupujícího nesporná. Elektronická zpráva prodávajícího, kterou se objednávku kupujícího nepotvrzuje, zamítá nebo odmítá, resp. jinak zřetelně neakceptuje je odmítnutí objednávky kupujícího.

Není-li prodávající schopen splnit objednávku nebo její část ve lhůtě pro vyřízení objednávky při vynaložení maximálního úsilí a to z důvodů např. že zboží se nevyrábí, není dostupné u výrobce nebo na externím skladu dodavatele, výrobce provedl tak závažné změny, pro které nelze realizovat objednávku nebo z důvodů vyšší moci, může prodávající objednávku stornovat o čem kupujícího informuje. Také má prodávající právo zrušit objednávku, pokud kupující v objednávce uvedl nepravdivé nebo zavádějící údaje, které nelze ověřit, například nesprávný e-mail, telefonický kontakt nebo nesprávná resp. neexistující adresa. Pokud kupující zaplatil zálohu, tento je mu povinen prodávající vrátit do 14 dnů v případě zrušení nebo stornování objednávky.

V případě, že kupující provede rezervaci zboží v takovém případě nevzniká závazná objednávka a ani návrh na uzavření kupní smlouvy. Prodávající oznámí kupujícímu možnost převzetí rezervovaného zboží, přičemž tato rezervace je platná 3 pracovní dny a tato začíná běžet od tohoto oznámení prostřednictvím e-mailu nebo SMS zprávy, a pokud nebude v uvedené lhůtě převzata, rezervace zaniká. Kupující má možnost modifikovat jakékoli položky rezervace nebo je odmítnout a to iz části. V tomto případě přechází vlastnické právo na kupujícího momentem zaplacení za zboží a smlouva vzniká až samotným nákupem v prodejně prodávajícího.

POZOR: Prodej produktů s obsahem alkoholu je možný pouze osobám starším 18 let!

Článek IV.

Platební podmínky


Za zboží a služby v e-shopu lze platit následujícími způsoby:

platba na dobírku (platíte přímo kurýrovi při přebírání zboží) (doplatek: +50KČ s DPH)

platba na základě zálohové faktury – předem, zboží bude expedováno po přijetí peněžních prostředků na náš účet,

platba při osobním převzetí na prodejně 

platba na základě faktury se splatností uvedenou ve faktuře

online platba kartou prostřednictvím platební brány Besteron


Doplatky pro jednotlivé možnosti plateb jsou uvedeny v Čl. VI těchto všeobecných obchodních podmínek. 

Prodávající může poskytnout kupujícímu možnosti slev:

slevu z ceny za registraci do e-shopu,

slevu za opakovaný nákup,

slevu na základě jednorázového slevového kuponu,

Poskytované slevy nelze kumulovat. 


Článek V.

Dodací podmínky


Prodávající je povinen do 30 dnů od vytvoření objednávky zaslat kupujícímu zboží, pokud se nedohodly jinak, nebo nebyla-li u zboží uvedena delší dodací lhůta.

Pokud je zboží skladem je expedováno dle kapacitních možností v co nejkratším čase. Obecně platí následující dodací lhůty:

Výrobky standardně zasíláme do dvou dnů po obdržení objednávky. (70% případů)

Výrobky které nejsou na skladě standardně zasíláme do deseti dnů po obdržení objednávky. (25% případů)

Speciální objednávky zasíláme standardně do 30 dnů po obdržení objednávky. (5% případů)


Pokud se v objednávce nachází více zboží a služeb a část z nich není skladem, informujeme o tom kupujícího s možností částečných dodávek.

Spolu se zbožím je zákazníkovi zasílána faktura (daňový doklad), návod i ostatní dokumenty ke zboží nebo službě od výrobce.

Za místo plnění se považuje místo, do kterého je zboží dodáváno.

Prodávající realizuje dopravu ke kupujícímu prostřednictvím:

Slovenskej pošty, a.s., Partizánska cesta 9

975 99 Banská Bystrica 1

Zásielkovňa s. r. o., Kopčianska 3338/82 A 851 01 Bratislava

Kuriérska spoločnosť DPD, Technická 7, 821 04  Bratislava

Osobně na zvoleném provozu v objednávce, 

Osobně na prodejně - rezervace zboží

Vlastní dopravou prodávajícího


Článek VI. 

Poplatky za přepravu, balné a možnosti plateb


Při platbě předem na bankovní účet na základě zálohové faktury nebo prostřednictvím platebních bran si za dopravné na území ČR účtujeme:

při dopravě Kurýrem s doručením do 3 pracovních dnů po expedici z našeho skladu - 250 Kč

Při platbě na dobírku (platíte při přebírání kurýrovi):

při dopravě Zásilkovna s doručením do 3 pracovních dnů po expedici z našeho skladu - 130 Kč 

Prodávající se může s kupujícím dohodnout i na jiném než standardním (výše uvedeném) postupu při zasílání zboží nebo služeb i cen za tyto služby.

Prodávající může zaslat zboží, které je okamžitě dostupné kupujícímu a zbývající část objednávky doručí dodatečně v zákonné lhůtě, avšak za předpokladu, že kupujícímu nebude účtováno žádné dodatečné poštovné, kromě toho, které bylo započteno v objednávce.


Článek VII. 

Převod vlastnického práva


Vlastnické právo přechází z prodávajícího na kupujícího momentem převzetí věci od prodávajícího nebo dopravce. 


Článek VIII. 

Storno kupní smlouvy


Stornovat objednané zboží nebo službu má kupující právo do 24 hodin od vzniku kupní smlouvy bez storno poplatku u zboží, které je vyráběno na zakázku, dle specifických požadavků spotřebitele nebo speciálně pro jednoho spotřebitele.


Článek IX. 

Právo spotřebitele vrátit zboží bez udání důvodu a poučení spotřebitele


Spotřebitel má na základě zákona č. 1/2003. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů (dále jen jako „Zákon“) podle ustanovení § 7 a následujících právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dny ode dne převzetí zboží, pokud si prodávající splnil informační povinnosti podle tohoto zákona, pro ostatní případy se uplatňuje odst. 1. 2 nebo 3 Zákona. Pokud předmětem kupní smlouvy je dodání zboží, spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy i před dodáním zboží.

Spotřebitel je povinen, pokud toto právo chce využít, písemné odstoupení od kupní smlouvy osobně doručit nejpozději v poslední den určené lhůty na kontaktní adresu prodávajícího během jeho provozních hodin nebo toto odstoupení podat k poštovní přepravě nejpozději v poslední den lhůty na adresu, která je uvedena v kontaktech, případně takové uplatnění práva lze uplatnit i v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči. Spotřebitel je povinen po oznámení o odstoupení od smlouvy zaslat nebo doručit osobně předmět smlouvy od které odstupuje spolu se vší dokumentací – například. originálem faktury, návodem a jinou dokumentací ke zboží, která mu byla doručena spolu se zbožím, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení (§10 odst. 1 Zákona). Doporučujeme kupujícím, aby si vyhotovili pro vlastní potřebu kopii faktury a zboží zasílali doporučeně a jako pojištěnou zásilku. K odstoupení od smlouvy můžete využít následující formulář: Odstoupení od kupní smlouvy, ve kterém je třeba vyplnit minimální údaje s označením „*“ – hvězdičkou.(http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf). 

Tovar nám nezasielajte na dobierku, zásielka nebude prevzatá.

Provozovatel e-shopu vrátí zaplacené plnění za zboží/službu včetně nákladů na dopravu ve smyslu ust. §9 odst. 1 písm. 3) zákona č.. 102/2014 Sb. jakož i nákladů prokazatelně vynaložených na objednání zboží do 14 dnů ode dne doručení odstoupení od smlouvy, avšak nemusí vrátit peníze dříve než je mu doručené zboží nebo spotřebitel neprokáže zaslání zboží, to neplatí v případě, že prodávající navrhl, že si zboží vyzvedne sám. 

Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.  

Právo na odstoupení od smlouvy se neuplatňuje pro zboží a služby, které jsou vymezeny v § 7 odst. 1 písm. 6 písm. a) až l) zákona 102/2014. Z.z. Poznámka k bodu 6. – mezi tyto se řadí například zboží zhotovené na základě požadavků spotřebitele, zboží které nelze z hygienických důvodů vrátit pokud bylo zabaleno a tento obal byl porušen, prodej záznamů pokud byl jejich ochranný obal porušen a podobně, přičemž aktuální znění je dostupné v platném zákoně uvedeném v tomto bodě. 

Spotřebitel snáší jakékoli snížení hodnoty zboží, které bylo způsobeno jeho používáním nad rámec potřebný pro zjištění funkčnosti a vlastností zboží. 


Článek X. 

Práva a povinnosti smluvních stran


Za smluvní strany se pokládá prodávající a kupující. 

Kupující je povinen:

převzít objednané zboží, tím není dotčeno právo na odstoupení od smlouvy,

zaplatit za zboží nebo službu dohodnutou úplatu prodávajícímu,

překontrolovat neporušenost obalu resp. i samotné zboží při jeho přebírání.

Prodávající je povinen:

dodat zákazníkovi zboží v požadované kvalitě, množství a v dohodnuté ceně, 

zajistit, aby nabízené zboží splňovalo právní předpisy platné v ČR, 

spolu se zbožím nebo dodatečně zaslat zákazníkovi veškeré dokumenty ke zboží jako například fakturu za zboží, reklamační list, návod k obsluze v kodifikované podobě českého jazyka.


Článek XI. 

Ochrana osobních údajů


Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu se zákonem č.j. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů. 

Provozovatel neposkytuje osobní údaje kupujícího třetí osobě, kromě zvolené přepravní společnosti která zajišťuje doručení zboží nebo služeb, nebo státním orgánům v případě kontroly, případně zprostředkovateli a to na základě vzájemné smlouvy uzavřené podle Zákona č.j. 18/2018 Sb. 

Provozovatel je povinen zabezpečit osobní údaje před jejich zpřístupněním neoprávněným osobám, přijetím vhodných technických a organizačních opatření. Také všichni zaměstnanci provozovatele jsou povinni dodržovat mlčenlivost ve vztahu k osobním údajům. 

Dotčená osoba má práva vymezená ve smyslu ust. § 19 a násl. Zákona čj. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů ve znění platných novel a to konkrétně: 

právo na informace, které je plněna tímto obsahem a obchodními podmínkami, 

právo požadovat přístup k osobním údajům týkajícím se dotyčné osoby – § 21 Zákona spočívá ve Vašem právu dožadovat se jakým způsobem a pro jaké účely jsou Vaše údaje zpracovávány, přičemž tento požadavek můžete adresovat na kontaktní e-mail., 

právo na opravu osobních údajů – § 22 Zákona Vám umožňuje opravit osobní údaje, pokud jsou neaktuální, 

právo na vymazání osobních údajů – § 23 Zákona využijete v případě, že nemáte zájem, aby provozovatel dále zpracovával osobní údaje, 

právo na omezení zpracování osobních údajů – § 24 Zákona uplatníte v případě, že se domníváte, že osobní údaje byly zpracovávány v rozporu se zákonem, 

právo namítat zpracování osobních údajů – § 27 Zákona, 

právo na přenosnost osobních údajů,

právo podat podnět k orgánu dozoru ve vztahu ke zpracovávaným osobním údajů.

Provozovatel od kupujícího získává následující osobní údaje: titul, jméno, příjmení, adresa, adresa pro doručení, fakturační adresa, telefonní číslo, e-mailová adresa, které jsou zpracovávány za účelem korektního vyřízení Vaší objednávky. Tyto osobní údaje jsou uchovávány po dobu 10 let pro účely archivace. V rámci vyřízení objednávky dochází ke zpracování osobních údajů za účelem vystavení faktur, vystavení skladových (dodacích) listů, zabezpečení dopravy i účtování v účetnictví.

Tyto stránky zaznamenávají vaši IP adresu, informace o čase kolik času strávíte prohlížením těch stránek a informace o tom z jakých stránek k nám přicházíte. Cookies jsou textové soubory, které jsou ukládány ve vašem počítači a používají se ik měření návštěvnosti stránky a přizpůsobení zobrazení stránek a díky těmto souborům Vám dokážeme nabídnout kvalitnější. Proto tyto soubory vnímáme jako náš oprávněný zájem. Některé soubory cookies jsou soubory třetích stran. Youtube, Google a podobně.

Soubory cookies si můžete kdykoli vymazat nebo jejich sbírání nastavit přímo v nastaveních internetového prohlížeče. Chcete-li odmítnout sbírání souborů cookies nastavte si to ve svém internetovém prohlížeči. 

Pokud kupující souhlasil se zpracováním osobních údajů v e-shopu pro účely e-mailového marketingu, souhlasil se zasíláním e-mailových zpráv na kontaktní e-mailovou adresu.

Osobní údaje pro e-mailové marketingové účely v rozsahu jméno a příjmení, e-mailová adresa jsou poskytnuty na dobu pěti let. Tyto osobní údaje nejsou poskytovány třetím stranám.

Svůj souhlas může kupující kdykoli odvolat zasláním Odvolání se zpracováním osobních údajů, přičemž tyto okamžitě mažeme. Odhlášení je možné i prostřednictvím odškrtnutí políčka v uživatelském účtu uživatele (pokud kupující požádal o vytvoření uživatelského účtu). Z naší strany Vámi poskytnuté osobní údaje již nebudeme používat pro účely e-mailového marketingu. 

Pokud kupující souhlasil se zpracováním osobních údajů v e-shopu pro účely SMS marketingu souhlasil se zasíláním marketingových SMS zpráv na kontaktní telefonní číslo.  

Osobní údaje pro SMS marketingové účely v rozsahu jméno a příjmení, telefonní číslo jsou poskytnuty na dobu pěti let.

Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite mažeme. Odhlásenie je možné aj prostredníctvom odškrtnutia políčka v užívateľskom účte používateľa (ak kupujúci požiadal o vytvorenie užívateľského účtu). Z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na účely e-mailového marketingu. 


Článek XII. 

Náhrada škody při nepřevzetí zboží


Prodávající má právo na náhradu škody (dle ust. § 420 a násl. občanského zákoníku), v případě, že si kupující objednal zboží, které nestornoval resp. neodstoupil od smlouvy a zároveň od dopravce nepřevzal toto zboží nebo po výzvě prodávajícího si v případě zvolení osobního odběru zboží nepřevzal ve stanovené lhůtě k odběru. Tímto jednáním kupující porušil svoji povinnost uvedenou v čl. 3. X bod 2. písm. a), podle kterého je kupující povinen převzít objednané zboží. 

Při určování výše náhrady škody prodávající bere v úvahu především dopravní náklady as tím spojené poplatky v případě zaslání zboží, náklady spojené s balením, expedicí a administrací objednávky, jakož i všechny ostatní náklady, které mu vznikly s realizací předmětné objednávky a zároveň má právo si účtovat i ušlý zisk. 

Prodávající má právo i neuplatnit si právo na náhradu škody nebo si uplatnit toto právo jen zčásti. 


Článek XIII. 

Závěrečná ustanovení


Prodávající si vyhrazuje právo měnit a doplňovat tyto všeobecné obchodní podmínky a reklamační podmínky i bez předchozího upozornění kupujícího. V případě změny všeobecných obchodních podmínek nebo reklamačních podmínek, se řídí celý proces nákupu prostřednictvím těch všeobecných obchodních podmínek, které byly platné v momentě odeslání objednávky kupujícím a tyto jsou přístupné na internetové stránce prodávajícího.

Nedílnou součástí těchto všeobecných obchodních podmínek jsou i reklamační podmínky. 

Odesláním objednávky kupující si přečetl všeobecné obchodní podmínky i reklamační podmínky.

Tyto podmínky byly vypracovány v rámci projektu certifikace e-shopu nakupujbezpecne.sk

Tyto všeobecné obchodní podmínky a reklamační podmínky jsou k dispozici v sídle společnosti k nahlédnutí kupujícím, jakož i jsou zveřejněny na internetové stránce e-shopu.

Pokud spotřebitel není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo má-li za to, že prodávající porušil jeho práva, má možnost obrátit se na prodávajícího o žádostí o nápravu. Odpoví-li prodávající na žádost o nápravu zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, spotřebitel má ve smyslu § 12 zákona č. 1/2003. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů ao změně a doplnění některých zákonů právo podat návrh na zahájení alternativního řešení svého sporu. Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s provozovatelem e-shopu je Česká obchodní inspekce (www.soi.sk) nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky (https://www.mhsr. cs/obchod/ochrana-spotřebitele/alternativně-řešení-spotřebitelských-sporů-1/seznam-subjektů-alternativního-řešení-spotřebitelských-sporů-1), přičemž spotřebitel má právo volby, na který z uvedených subjektů alternativního řešení spotřebitelských sporů se obrátí . Spotřebitel zároveň může k podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informace o poplatcích za návrh najde spotřebitel na internetových stránkách konkrétního subjektu alternativního řešení sporů.

Jinak neupravené vztahy v těchto všeobecných obchodních podmínkách jako v jejich nedílných součástech (přílohách) se řídí podle příslušných ustanovení především Zákona č.j. č. 40/1964 Sb, Zákona č.j. č. 250/2007 Sb., Zákona č.j. č. 102/2014 Sb., Zákona č.j. č. 18/2018 Sb., Zákona č.k. 22/2004 Sb. jakož i Zákona č.j. 513/1991 Sb.

V případě uzavření jiné smlouvy s kupujícím s jinými podmínkami, mají podmínky uvedené ve smlouvě přednost před všeobecnými obchodními podmínkami. 

Tyto všeobecné obchodní podmínky včetně jejich nedílných součástí nabývají platnosti a účinnosti 12.5. 2021.

Reklamační podmínky internetového obchodu (e-shopu)


nedílná součást všeobecných obchodních podmínek 


Reklamovat lze pouze zboží, které bylo zakoupeno u prodávajícího a které je vlastnictvím spotřebitele. 

Pokud kupující je spotřebitel (fyzická osoba, která nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání) na veškeré nabízené zboží se poskytuje záruka v trvání 24 měsíců, není-li u zboží uvedeno jinak a postupuje se ve smyslu Zákona o ochraně spotřebitele a Občanského zákoníku a těchto reklamačních podmínek. Pokud si kupující objednal použitou věc a byl o tom kupující informován, záruční doba je 12 měsíců. Pokud kupující není spotřebitelem, postupuje se ve smyslu ustanovení Obchodního zákoníku a záruční doba je 12 měsíců a na tyto reklamace se nevztahují tyto reklamační podmínky, ale postupuje se dle Obchodního zákoníku. 

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od přepravní společnosti nebo přímo od prodávajícího přebírá-li zboží kupující osobně kupující nebo jím zmocněná osoba, v den jeho převzetí.

Kupující je povinen reklamaci uplatnit neprodleně u prodávajícího, a to hned po zjištění vady. 

Odpovědnost za vady se nevztahuje na vady způsobené následujícím užíváním:

k vadě došlo mechanickým poškozením výrobku způsobeným kupujícím,

nesprávným zacházením s výrobkem, způsobem jiným než byl uveden v návodu k použití,

používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozeného prostředí zboží podle návodu k používání, 

zanedbáním péče a údržby o zboží, 

poškozením zboží nadměrným zatěžováním, 

poškozením záruční plomby nebo jejím znehodnocením pokud ji produkt obsahuje,

neodbornou montáží nebo demontáží, vyžadují-li to příslušné právní předpisy, 

zásahem do produktu, kterým se provedou změny, které kvalitativně zlepšují produkt, ale nebyly provedeny výrobcem nebo jím pověřenou osobou. přetaktování procesoru,

používáním zboží v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy nebo jiným porušením záručních podmínek. 

Z odpovědnosti za vady jsou také vyňaty vady, které vznikly při živelné pohromě. 

Odpovědnost za vady se nevztahuje také i na běžné opotřebení zboží (nebo jeho části) způsobené používáním zboží. Za vadu nelze považovat, jak vyplývá již z povahy věci doba její minimální trvanlivosti nebo doba spotřeby, která může být omezena na kratší dobu. Doba minimální trvanlivosti, doba použitelnosti, doba spotřeby nebo obdobná doba je uvedena na zboží ak takovému označení zboží podléhá. 

Reklamované zboží je třeba zaslat na naši adresu uvedenou níže, nikoli však na dobírku nebo osobně donést na kontaktní adresu. Zboží je třeba vhodně zabalit, aby během přepravy nedošlo k poškození zboží a doporučujeme zboží zaslat doporučeně, případně jako pojištěnou zásilku. Ke zboží je třeba připojit kopii dokladu o koupi (fakturu) a popis vady nebo doporučujeme přiložit vyplněný Reklamační formulář spolu s dokladem o koupi. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf). Reklamaci doporučujeme zaslat výhradně písemně (poštou) nebo osobně (ne formou e-mailu).

Pokud předmětem reklamace je zboží, které je například pevně zabudováno, kupující je povinen poskytnout maximální součinnost za účelem provedení obhlídky předmětu reklamace prodávajícím nebo třetí osobou určenou prodávajícím.

Prodávající potvrdí přijetí reklamace a vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace zboží ve vhodné formě. Za den uplatnění reklamace se považuje den jejího doručení prodávajícímu, nejpozději však momentem, kdy prodávající znemožní nebo zabrání převzetí předmětu reklamace. Není-li možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace. Potvrzení o vyřízení reklamace bude zasláno písemně. 

Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech do 3 dnů ode dne uplatnění reklamace. V odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení zboží nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace vyřídí reklamaci prodávající ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí být delší než 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy a bude mu vrácena plná částka za zboží nebo má právo na výměnu zboží za nové. 

Práva kupujícího při uplatňování reklamace:

jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby tato byla bezúplatně, včas a řádně odstraněna, přičemž tato vada musí být odstraněna bez zbytečného odkladu,

kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo se vada týká jen součásti věci, výměnu součásti ak těm prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady,

prodávající může namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou věc, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné potíže, 

jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání řádnému používání věci má kupující právo na výměnu věci nebo na odstoupení od smlouvy. Stejné právo má kupující v případě, že sice jde o odstranitelné vady, pokud však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat, 

jde-li o jiné neodstranitelné vady, které však nebrání používání zboží, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci. 

Reklamace se považuje za vyřízenou, skončí-li reklamační řízení předáním reklamovaného zboží, jeho výměnou nebo vrácením kupní ceny zboží, poskytnutím slevy, písemnou výzvou k převzetí plnění nebo její odůvodněné zamítnutí, přičemž kupující potvrzuje osobní převzetí resp. je dokladem i potvrzení přepravního podniku v případě, že kupující osobně nepřebírá reklamaci.. 

O výsledku reklamačního řízení je spotřebitel informován v zákonné lhůtě.  

Nepoškození zboží, resp. neporušenost obalu (dle pokynů při přebírání zboží) je třeba zkontrolovat při přebírání zboží, jelikož se zboží při přepravě může poškodit. Doporučujeme kupujícím rozbalit zboží a prohlédnout si jej v přítomnosti dopravce. Vaším podpisem kurýrovi prohlašujete, že obal je nepoškozený. 

Tyto reklamační podmínky jsou nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek, a prodávající si vyhrazuje právo je kdykoli měnit i bez předchozího upozornění prodávajícího.

Kontakt pro zasílání reklamací : Keramika KUBO, s.r.o.

Vojtaššákova 592 027 44 Tvrdošín, info@keramikakubo.sk